Skip to content

Verzenden en retourneren

Verzenden

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen of afhalen?

Bij ons heb je de vrijheid om te kiezen hoe je jouw bestelling ontvangt: thuis laten bezorgen voor het ultieme gemak of zelf afhalen voor een snelle en persoonlijke service. Wat je ook kiest, wij staan voor je klaar om jouw ervaring zo naadloos mogelijk te maken.

Hoe snel ontvang ik een bestelling? - Wijzigingen door NAVO-top 2025 -

Wij leveren zo mogelijk direct uit voorraad, hierdoor kunnen wij u scherpe prijzen en snelle levertijden bieden.

We bezorgen pakketten normaal gesproken op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m donderdag), maar altijd binnen 2 bezorgdagen.

Bestel je op vrijdag, zaterdag of zondag, dan ontvang je op maandag de bevestiging van je bestelling. De levering volgt op dinsdag of woensdag.

Tijdens de feestdagen kan het voorkomen dat uw pakket later wordt bezorgd dan u van ons gewend bent. Ondanks de extra capaciteit bij de vervoerders leert de ervaring ons dat de levering van pakketten rond de feestdagen soms 1 á 2 dagen extra vertraging kan oplopen.

Wijzigingen door NAVO-top 2025

Nederland organiseert op 24 en 25 juni de NAVO-top 2025 in Den Haag. Ons land verwelkomt dan tientallen wereldleiders en ministers en duizenden delegatieleden. Om hen veilig en ongestoord tussen Schiphol en Den Haag te kunnen vervoeren, zijn er verkeers- en veiligheidsmaatregelen nodig.

Vanaf zondag 22 juni t/m donderdag 26 juni zal er rekening gehouden moeten worden met ernstige verkeershinder in de Randstad tussen Amsterdam, Den Haag en Rotterdam. Zowel op de snelwegen, als op regionale en lokale wegen.

Gedurende deze dagen kunnen wij helaas geen garanties geven op tijdsleveringen en afleverdagen. Wij verzoeken je hier rekening mee te houden, dus plaats jouw bestelling desnoods iets eerder.

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

Voordat onze koerier uw bestelling aflevert, nemen ze even contact met u op, ongeveer 30 minuten voordat ze arriveren. Op die manier kunt u zich voorbereiden om uw pakket in ontvangst te nemen. Mocht er niemand thuis zijn op het moment van levering, dan zal de koerier het pakket bij de buren afleveren.

Let op: we werken niet met standaard pakketbedrijven vanwege de omvang van onze pakketten. Daarom gaat de bestelling rechtstreeks met onze koerier mee en werken we helaas niet met een track en trace-systeem.

Nieuw! We zijn echter een samenwerking aangegaan met PostNL om te kijken hoe het is om onze pakketten door hen te laten bezorgen. Mocht uw bestelling via PostNL verzonden worden, dan wordt deze gekoppeld aan uw afleveradres, en kunt u uw pakket eenvoudig online volgen via de PostNL-app.

Wat zijn de verzendkosten?

  • Enkel cover €8,95,- / €14,95
  • Enkel toebehoren €8,95,-
  • Cover+toebehoren €14,95,-
  • Retourkosten ophalen koerier neem contact met ons op €55,-
  • Retour cover zelf regelen PostNL Business Point

Tot hoelaat kan me pakket bezocht worden?

Het pakket kan bezorgd worden tot 22.30 uur op uw adres. Als u niet aanwezig bent en de telefoon niet beantwoordt, wordt het pakket aangeboden bij de buren. Als dat niet mogelijk is, wordt het pakket teruggestuurd. Als het pakket voor de tweede keer verstuurd moet worden, betaalt u extra verzendkosten.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Nee. Wij adviseren contact op te nemen met ons telefonisch of per email. Als de bestelling dan nog niet verzonden is, kunt u deze bij ons wijzigen of annuleren.

Retourneren

Kan ik producten terug sturen?

Heeft u verkeerde producten besteld of bent u niet tevreden? Dan kunt u uw bestelde producten binnen 14 dagen terug sturen. Alleen de verzendkosten voor het terugsturen zijn voor uw rekening. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

U kunt uw producten alleen terug sturen als onderstaande punten kloppen:

  • U stuurt de artikelen in een oorspronkelijk staat en onbeschadigd retour.
  • Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen
  • De artikelen dienen goed beschermd verzonden te worden daar deze zeer breekbaar zijn.
  • Graag niet de hele doos intapen bij het terugsturen. Als de doos en de cover beschadigd zijn door tape, kunnen we deze niet opnieuw gebruiken. Gebruik bij voorkeur alleen tape om de doos te sluiten, niet om deze volledig in te pakken.
  • Daarnaast moet het product en de verpakking in originele staat zijn.
  • Artikel mag terug naar : Hamerstraat 11, 7556MZ Hengelo (OV)

*Voor het aanmelden van uw retourzending, neemt u contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder! Houd er rekening mee dat de kosten voor het retour sturen van een van de producten voor eigen rekening zijn.

Wat moet ik doen als ik producten heb ontvangen die defect/kapot zijn?

Wanneer u één of meerdere artikelen defect heeft ontvangen, verzoeken wij u direct contact op te nemen met onze klantenservice. 
Wanneer een artikel kapot geleverd is, verzoeken wij u een foto van de verzendschade mee te sturen. Vanzelfsprekend komen de eventuele retour- en verzendkosten voor onze rekening! Schade dient uiterlijk 3 dagen na ontvangst van de producten aan ons gemeld te worden.

Ik wil gebruik maken van het herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping 
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Heeft u een andere vraag?

Stuur uw vraag door naar info@floli.nl.
Wij helpen u graag!

Back To Top